لمینت دندان چند جلسه طول میکشد کامپوزیت بخریم یا لمینت ؟

لمینت دندان چند سال دوام دارد لمینت دندان چند رنگ دارد لمینت دندان چند روز طول میکشه فرق قیمت لمینت و کامپوزیت لمینت بدون ارتودنسی تیر 1402

لمینت دندان چند جلسه طول میکشد کامپوزیت بخریم یا لمینت ؟

لمینت دندان چند سال دوام دارد لمینت دندان چند رنگ دارد لمینت دندان چند روز طول میکشه فرق قیمت لمینت و کامپوزیت لمینت بدون ارتودنسی تیر 1402

لمینت دندان برای چه سنی مناسب است ایا کودکان هم مجاز هستند ؟

لمینت دندان پوشش های نازک و سفارشی از مواد همرنگ دندان هستند. این روکش ها برای بهبود شکل، اندازه، رنگ و ظاهر کلی دندان به سطح دندان متصل می شوند.لمینت های پرسلن از چندین لایه چینی ساخته شده اند که با مینای دندان و یک پوشش چسبنده جایگزین شده است. لمینت های پرسلن در مقایسه با روکش های چینی تهاجمی کمتری دارند. نیازی به تراشیدن دندان ها نیست. برای چسباندن لمینت های دندانی بدون آسیب رساندن به دندان های طبیعی، فقط یک آماده سازی کوتاه لازم است.علاوه بر جنبه های زیبایی شناختی لمینت، عملکرد مناسب بسیار مهم است. دندانپزشک از یک لمینت رزین حساس به نور برای چسباندن لمینت استفاده می کند.



لمینت دندان برای چه سنی مناسب است



لمینت دندان برای چه سنی مناسب است :


طبیعتا جواب این سوال را همه میتوانند بدهند برای لمینت دندان باید سنتان بالای 18 سال باشد چون به سن رشد کامل رسیده اید  سلامت دهان و دندان قبل از تایید لمینیت دندان باید توسط دندانپزشک بررسی شود. به این ترتیب می توانید مطمئن باشید که لمینت بهترین راه حل مشکلات دندانی شماست. این عملیات همچنین به شما اطمینان می دهد که نصب روکش با موفقیت انجام خواهد شد. دندانپزشک شما را از نظر حفره، مشکلات لثه، بیماری لثه و سایر بیماری های دهان بررسی می کند.


لمینت دندان چه فرقی با کامپوزیت دارد



لمینت دندان چه فرقی با کامپوزیت دارد :


اولین تفاوت این است که کامپوزیت قیمت پایین تری دارد یعنی هزینه کمتری الان خواهید کرد اما زود تر باید تعویض شود مثلا باید بعد 8 سال تعویض نمایید و خودتان میدانید 8 سال بعد قیمت چند برابر میشود اما سرامیک عمر بیشتر و گران تر است که میشود گفت کمری بالای 16 سال دارد یعنی بعد این سال باید تعویض شود هر چند میتواند عمر بیشتر و حتی کمتری هم کند و بستگی دارد چقدر به فکر سلامت و بهداشت دندان خود هستید مورد دیگر میزان تراش در سرامیک بیشتر از کامپوزیت است و مورد بعدی کامپوزیت در یک جلسه قرار داده میشود اما لمینت سرامیک نیاز به چند جلسه دارد.



جمع بندی :


اگ دندان‌ با پوسیدگی یا بیماری لثه دارید باید قبلش درمانش کنید و بعد این نوع زیبایی ها را استفاده کنیدیا اگر دندان دندان‌های ضعیف دارید . اگر مقدار بسیار زیادی از ساختار دندان از بین رفته که لمینت برای شما نباید استفاده شود  یا مثلا دندان‌هایی بسیارا نامرتب دارید . برای رفع این مشکل، باید  ارتودنسی شود و بعد رمان لمینت  باید قرار داده شود پس برای انتخاب لمینت یا کامپوزیت حتما یا تفاوت  این دو اشان شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد